Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Прикотенко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Прикотенко Т. А. Актуальність поглядів А.С. Макаренка на виховання дитини у сучасній родині [Електронний ресурс] / Т. А. Прикотенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_15
| 2. |
Прикотенко Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. [Електронний ресурс] / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_42 Визначено витоки та простежено розвиток ідеї формування позитивного ставлення до навчання. На підставі вивчення історико-педагогічної літератури, офіційно-нормативних документів, архівних матеріалів досліджуваного періоду визначено, обгрунтовано й охарактеризовано етапи розвитку теорії та практики формування позитивного ставлення до навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX - початку XX ст. (І етап - 1860 - 1880-ті рр., II етап - 1890-ті рр. - 1917 р.). Проаналізовано напрями творчого використання минулого досвіду формування позитивного ставлення до навчання в учнів початкової школи сучасними загальноосвітніми навчальними закладами України.На основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку.На основе профессиональной литературы анализируется состояние теоретических положений и опыта реализации цели, задач обучения в педагогической практике второй половины XIX начала ХХ в. Выявлено, что цель начального образования заключалась в создании демократической школы, предоставлении общеобразовательных и профессиональных знаний, обеспечении умственной активности воспитанников, содействии общественному развитии.Оn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students.
| 3. |
Прикотенко Т. А. Художня творчість і арт-педагогіка в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / Т. А. Прикотенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 338-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_56
|
|
|